poniedziałek, 9 lipca 2012

List w butelce





Autor: Nicholas Sparks 
    Wydawnictwo: Alabatros
    Ilość stron:328
    Rok wydania: 2009


Czy po utracie prawdziwej miłości można jeszcze się zakochać?"


Moja recenzja:
Na książkę "List w butelce" natknęłam się już jakiś czas temu. Kiedy w końcu wpadła w moje ręce, od razu zabrałam się do czytania. 


Od pierwszej strony lektura budziła moją ciekawość. Historia kobiety po przejściach pragnącej odszukać nadawcę niezwykłego listu w butelce nie bez powodu oderwała mnie od rzeczywistości. To opowieść o miłości wystawionej na próbę; o mężczyźnie stającym przed wyborem, który na zawsze zmieni jego życie...
 ,,List w butelce" czytałam z chęcią. Czasami nie mogłam oderwać się od tej książki.
Jej koniec był dla mnie zaskakujący, co z pewnością zasługuje na pochwałę.

Moim zdaniem jest to książka doskonała do rozerwania się, spędzenia miło czasu. Na pewno niejeden czytelnik uroni przy niej łzę wzruszenia, a może postanowi zmienić coś w swoim życiu. Mnie ona niestety do niczego nie zainspirowała i tak na prawdę nic by się nie stało, gdyby nigdy nie trafiła w moje ręce. 

Jeśli ktoś ma ochotę przeczytać romantyczną, lekką opowieść w sam raz na letnie dni, to ,,List w butelce" jest książką wartą polecenia.

„Nic, co ma jakąś wartość, nie jest łatwe.”
„Jeśli jesteś pewna, że Garrett może dać ci taką miłość, jakiej potrzebujesz i jaka cię uszczęśliwi, zrób wszystko, żeby go zatrzymać. Prawdziwa miłość to rzadki skarb, a tylko ona nadaje życiu sens.”

    Ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz